Nuffnang Ads

08 August 2011

mintak maaf.. sobs sobs

eyh.. actually aku nak mintak maap kat manusia2 yang telah aku zalimi.. (pergh, ayat aku sangat hiperbola..).. aku bukannye kejam sangat pon!! just kacau sikit2 je..(actually BANYAk!!).. ni kire bende yang aku buat since aku form 1 lagi..

*masukkan daun banyak2 dalam beg tutt..
*letak air kat atas kerusi tutt..
*takutkan tutt dengan cicak.. hehe
*masukkan lipas dalam kasut tutt..
*baling kumbang kat tutt..
*baling air kat tutt...
*baling tepung kat tutt..

hahaha.. bagi aku, sumenye TAK MENCABAR langsong!!! chill ar.. baru siket je..

kalo ade lagi yang aku tak listkan kezaliman aku.. korang tolong laah listkan okay!! ape yang aku buat sume tuh hanya untuk kebaikan korang (memang tak arh).. cume korang je yang tak sedar! ape yang aku buat tu sebab aku "SAYANg" kat korang (wekkk)..hehe,, bila satu ari nanti korang sedar.. sure, berduyun-duyun datang kat aku sebab nak say thanks.. hehehe..

sempena bulan ramadhan ni.. aku nak mintak maap laa yerp... aku tau la aku ade banyak buat salah kat korang walaupun tak banyak mane (still taknak ngaku salah)..

korang sume pon banyak buat jahat kat aku kan kan kan?? dari form 1 sampai sekarang, banyak wooo... korang fitnah aku.. itu yang paling aku tak boleh terime!! kalo fitnah aku ada affair ngan mamat ensem tak pe gak!!! masih lagi aku terima. hikhikhik. eyh, baik korang mintak maap sebelom aku tak maapkan teross..!!

kepade kawe2 aku yang macam cipan..

hareessa, aina, fathirah, azliena, azyyantie, jannah, mimo dolly(name manje), syikin, isma, ain and ramai lagi laahh.. "I'M SORRY.. I LAP YOU.."

tak lupe gak kat cikgu2 aku yang sangat rock lagi comel, hehe

cikgu normaniyah, cikgu izyani, cikgu hafisah, cikgu noraini sukor, cikgu ain, teacher roseffin, teacher zarina, teacher aliya, teacher sneha, cikgu noraini ismail, cikgu hasidah, cikgu ili, ustazah wan nooraizah, cikgu aisyah, cikgu sarimah, cikgu esa, cikgu amir, ustaz fidar, and sume cikgu yang telah mengajar aku.. "THANKS SO VERY MUCH.. I LAP YOU.." semoge cikgu2 sume sentiasa sihat, bahagia dan dapat banyak bonus (hulur arh sikit)..

p/s : bile dapat bonus boleh bagi duit raye!! hehehe, bijak tak??
okay sume.. selamat berpuase!! nanti raye datang arh rumah.. kedatangan anda amat dialu-alukan.. and sekali lagi nak say sorry giler kat sape2 yang telah aku zalimi.. doakan aku dapat results yang cemerlang dalam PMR okay..!!! SAYANG KORANG~

No comments :

Post a Comment